Üyelik Girişi

Sinan Şaka

Sinan Şakanın Avlarından Birkaçı

22 Ağustos 2010

Oytundan sabah haberlerini alınca kurtlarım iyice kaynadı
bir haftadır suya giremiyordum allahtan malzemeler arabanın arkasındaydı
hemen kel kan kimi kandırıp iş çıkışı düştük benim encok sevdiğim ve uzun
süredir dalmadığım fakat Oytunun sabah sabah patlattığı ve Emcemin meralarından biri olan meraya saat 17:00 gibi suya girmiştim girer girmez ispendekler beni karşıladı gözüm levrek arıyordu ama yok bir lidaki geldi adres sormaya bende gel ben seni götürürüm dedim ve yola devam tam bir koy bitiyor diğeri başlıyordu ki ilk arkadaşlar karşıma çıktı
iki kişiydiler bende birini misafir ettim sonra ötekini aramaya başladım o sırada iki lidaki daha dizgideki yerini aldı biraz kefallerde atış talimi yaptıktan sonra (babam çok severde ) yorulmuştum dönüşe geçtim tam gaz giderken bir anda karşıma iri arkadaşlar çıktı onlardanda iki tane aldım baktım bizim kel kıyıda bana kilo üzeri bir levrek gösteriyor, oda güzel av yapmış soyunup dönüş yolunu tuttuk güzel bir av oldu.
herkeze kazasız belasız avlar dilerim.

27 Ağustos 2010

Kankimle bir haftadır kendimizi hazırlıyorduk geçen hafta bulduğumuz levrekler
için salı günü oytun bora ve bülent ten aldığım haberlerle merada levrek kalmadığını öğrendim biraz canım sıkıldı ama kafaya koyduk birkere gitcez ve gircez iş yerinden izin ve vardiya değişiklik işlerini hallettikten sonra kankim saat 13:00 te beni aldı ve düştük yola saat 14:30 da sudaydım etrafta lidakiler cirit atıyor başladım levrek aramaya ama yok yok bakmadığım taş kalmadı yatmadığım yer kalmadı bende bu sefer çupra peşine düştüm ilk turda 2 çupra bir ispendek aldım biraz moladan sonra 2 tur başladı
ikinci turda bir çupra bir lidaki bir kefal ve bir sübyeyle avı bitirdim kankim de 2 levrek bir çupra ve bir kefalle avı bitirdi saat 19:30 gibi dönüşe geçtik eve gel
duş al ve doğru işeeeee

Bu avımı dalmaya gidemeyen arkadaşlarım ve abilerim için yaptım